...a Westendben. Nem értem, bár biztosan túl magas volt a bérleti díj. Pont most, mikor itt a Windows 8 és minden újdonság, rengeteg embernek vannak kérdései, vagy csak szeretnénk megnézni az új cuccokat. Egyszerűen lehetőség sincs rá, hogy a hivatalos saját termékboltban megismerkedjünk a termékvonallal. Bezzeg az almás boltokból egy vagonnal nyílt az elmúlt években.

Hogyan tudtam meg? Érdeklődni szerettem volna a Windows 8 Professional megvételével kapcsolatban. A probléma pont az volt, hogy hiába kerestem a Westendben a boltot, nem találtam (pedig pontosan emlékeztem kb. hol van). Pár potyakör futása után hazafelé tartva a villamoson írtam egy e-mail amiben feltettem a kérdést amire kíváncsi voltam és a levél utolsó sorában megemlítettem h jártam a Westendben, de nem találtam a boltot. Mi lett vele?


Készségesen és nagyon rövid időn belül megkaptam a választ és a bolttal kapcsolatban is. Sajnos a Microsoft-Világ boltunk megszűnt.:( Ennyit magyarországról. Azt is megjegyzem persze, hogy sehol sem mennek reklámok sem, nem is tudnak sokan arról, hogy egyáltalán mi van a Microsoft házatáján! Hiába vagyunk az unióban, ez sem segít rajtunk... itt minden drága, elérhetetlen és megkaphatatlan. Tudtommal személyesen így már az egész országban nem lehet közvetlen a Microsofttal kapcsolatot teremteni...